Erciyes Üniversitesi'nden Gökyüzü

Erciyes Üniversitesi'nden Gökyüzü
Erciyes Üniversitesi'nden Gökyüzü

4 Aralık 2014 Perşembe

2 Boyutta Kompozisyonlara Devam

Geçen haftalarda yaptığımız diğer iki boyutlu çalışmalarım. 
Bu çalışmamızda odak ilkemizin yanına hiyerarşi de eklenmişti. Bende üçgeni bir deformasyon makinası olarak tasarladım ve kullandım. Bu şekilde ortada bir odak yakalamaya çalıştım.
Bu çalışmamızda tasarımda simetriklik ve asimetriklik ilkelerini kullanmamız gerekiyordu. Kağıdımın iki ayrı köşesine kendi içinde simetrikliği olan iki farklı şekil yaparak aimetriklik yakalamaya çalıştım.
Bu çalışmamızda da ilkemiz egemenlik idi. Bende üçgenlerimin karelerime egemen olması için üçgenlerimi hiyerarşik ve çok kullandım ve ortadaki büyük karemin üzerine çıkardım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder